|
|
|
Правовідносини між ВАТ “Львівгаз” та споживачами регулюються спеціальною нормою права - „Правилами надання населенню послуг з газопостачання”, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №2246 від 09.12.99р. із змінами (надалі Правила...).Відповідно до п.17 Правил…- зняття показань лічильників проводиться споживачем щомісяця. Газопостачальне підприємство має право контролювати правильність зняття показань та оформлення споживачем платіжних документів.
Нарахування за газ проводиться згідно показів газового лічильника та відповідно до «Методики розрахунків обсягів прогнозованого споживання природного газу населенням за наявності лічильника розрахунковим методом»,затвердженої наказом НАК «Нафтогаз Украни» від 04.10.2005р. №560 (надалі Методика).Оскільки показники газового лічильника знімаються в 20-тих числах місяця, тому розрахунок спожитого природного газу проводиться відповідно до Методики, тобто до спожитої кількості газу станом на число, коли були зняті показники газового лічильника, додається прогнозоване споживання газу до кінця місяця.
Також відповідно до п.13 Правил… – розрахунки за надані послуги з газопостачання можуть провадитися на підставі планових платежів з підсумковим розрахунком за період не більше одного року. У разі застосування планових платежів або безготівкової форми оплати газопостачальна організація періодично провадить перерахунок за фактично надані послуги з газопостачання та видає споживачеві рахунок.
Тому у випадку не повідомлення споживачем фактичного показника, нарахування за газ проводиться згідно авансових платежів. Проведення корекції можливе після створення доступу до помешкання для зняття фактичних показників лічильника.Контактний телефон вказано в рахунку-квитанції за газ. |
|
|
Відповідно до п.10 „Правил надання населенню послуг з газопостачання”, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №2246 від 09.12.99р. із змінами - Розрахунок населення за надані послуги з газопостачання здійснюється починаючи з 1 січня 2007 р. за роздрібними цінами, диференційованими залежно від обсягів споживання, що встановлені НКРЕ, за показаннями лічильників газу, а у разі їх відсутності - за нормами споживання природного газу.
Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 19 грудня 2006 року №1672 затверджено роздрібні ціни на природний газ, що використовується для потреб населення з 1 січня 2007 року.
Відповідно до вищезгаданої постанови:
- за умови, що обсяг споживання природного газу не перевищує 2500 м.куб на рік:
за наявності газових лічильників ціна за 1 метр кубічний газу становить 31,5 коп;
за відсутності газових лічильників ціна за 1 метр кубічний газу становить 34,5 коп.
- за умови, що обсяг споживання природного газу не перевищує 6000 м.куб на рік:
за наявності газових лічильників ціна за 1 метр кубічний газу становить 47,8 коп;
за відсутності газових лічильників ціна за 1 метр кубічний газу становить 52,6 коп.
- за умови, що обсяг споживання природного газу не перевищує 12000 м.куб на рік:
за наявності газових лічильників ціна за 1 метр кубічний газу становить 98,0 коп;
за відсутності газових лічильників ціна за 1 метр кубічний газу становить 107,8 коп.
- за умови, що обсяг споживання природного газу перевищує 12000 м.куб на рік:
за наявності газових лічильників ціна за 1 метр кубічний газу становить 117,3 коп;
за відсутності газових лічильників ціна за 1 метр кубічний газу становить 129,0 коп.
Застосування роздрібних цін, диференційованих залежно від річних обсягів споживання,в поточному році для споживачів здійснюється залежно від річного обсягу фактичного використання природного газу (зафіксованого на кожному особовому рахунку споживача) у попередньому році. |
|
|
Концепція Вашого комфорту, в інформації оперативно наданою нами! Найкорисніша інформація і послуги на кожен день по Україні!Універсальний портал пропонує - каталог сайтів, оголошення робота, дошка оголошень універсальна, жовті сторінки, каталог підприємств, новини ЗМІ, політика, влада, економіка, статті, галерея, відправити вітальні листівки, поздоровлення на кожен день, анекдоти, афоризми, смішні історії, каталог Смсок, кулінарні рецепти, відео, анімація, шпалери, java ігри для смартфонів, погода, архів новин, послуги, форум, спілкування, гостьова книга, гороскоп на кожен день, сонник, знайомства |
|
|
ВАТ «Львівгаз» нагадує своїм споживачам про те, що необхідно вчасно подавати інформацію про зміну кількості осіб, яким надаються послуги із газопостачання, за відсутності лічильників газу. Якщо абонент не надав відповідної інформації, то для здійснення перерахунку йому доведеться звертатися в суд. Останнім часом збільшилася кількість звернень до ВАТ «Львівгаз» від споживачів, у яких відсутні лічильники газу, де вони просять здійснити перерахунок вартості газу за декілька років, у зв’язку із тим, що в їх помешканні зменшилася кількість осіб, яким надають послуги із газопостачання.
Нарахування за спожитий природний газ у разі відсутності газового лічильника здійснюється згідно із нормами та тарифами відповідно до Постанови КМУ № 619 від 08.06.1996 р. «Про затвердження норм споживання природного газу населенням у разі відсутності газових лічильників». Вартість природного газу прямо залежить від опалювальної площі та кількості осіб, яким надаються послуги із газопостачання.
Згідно із «Правилами надання населенню послуг із газопостачання», затвердженими Постановою КМУ № 2246 від 09 грудня 1999 р., споживач повинен у місячний термін повідомити газопостачальну організацію про зміни розміру опалювальної площі та кількості осіб. У разі не надання інформації про зміни, що стосуються споживання природного газу, відповідальність несе споживач і всі перерахунки ВАТ «Львівгаз» буде здійснювати лише після відповідної постанови суду.
|
Дата: 29.05.2021 Модуль: Новини Розділ: Ні Розмістив: Адміністратор | |
|
|
У січні мешканці Львова та області почали отримувати квитанції на сплату за природний газ із перерахунком за рік відповідно до обсягів споживання блакитного палива. Це спричинило масові звернення споживачів природного газу з претензіями щодо дорахувань за спожитий природний газ. Такі перерахунки здійснюються відповідно до п.10 «Правил надання населенню послуг з газопостачання», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 2246 від 9 грудня 1999 року із змінами – розрахунок населення за надані послуги з газопостачання здійснюється починаючи з 1 січня 2007 року за роздрібними цінами, диференційованими залежно від обсягів споживання, що встановлені Національною комісією регулювання електроенергетики, за показами лічильника газу, а у разі відсутності – за нормами споживання природного газу.
Відповідно щороку станом на 1 січня газопостачальні підприємства проводять перерахунок оплати вартості використаного природного газу окремо по кожному споживачеві залежно від обсягу його фактичного використання у попередньому році та від роздрібних цін, що діяли в зазначеному році. Цього року ціна на газ змінювалася двічі, тому відповідно перерахунок здійснювався відповідно до цін, які діяли у відповідний період. А саме: з 01 січня 2008 р. до 01 вересня 2008 р. відповідно до Постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України «Про роздрібні ціни на газ природний, що використовується для потреб населення» від 19.12.2021 № 1672 ціни на природний були: Диференціація цін | Ціна за 1 м3 з ПДВ | 1. за умови, що обсяг споживання природного газу не перевищує 2500 м3 на рік: | | за наявності газових лічильників | 31,5 | за відсутності газових лічильників | 34,5 | 2. за умови, що обсяг споживання природного газу не перевищує 6000 м3 на рік: | | за наявності газових лічильників | 47,8 | за відсутності газових лічильників | 52,6 | 3. за умови, що обсяг споживання природного газу не перевищує 12000 м3 на рік: | | за наявності газових лічильників | 98,0 | за відсутності газових лічильників | 107,8 | 4. за умови, що обсяг споживання природного газу перевищує 12000 м3 на рік: | | за наявності газових лічильників | 117,3 | за відсутності газових лічильників | 129,0 | | |
З 1 вересня до 1 грудня 2008 р. ВАТ “Львівгаз” здійснював нарахування за блакитне паливо відповідно до Постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України «Про роздрібні ціни на газ природний, що використовується для потреб населення» від 07.08.2008р. №934. Ця постанова встановлювала такі ціни: Диференціація цін | Ціна за 1 м3 з ПДВ | 1. за умови, що обсяг споживання природного газу не перевищує 2500 м3 на рік: | | за наявності газових лічильників | 35,82 | за відсутності газових лічильників | 39,36 | 2. за умови, що обсяг споживання природного газу не перевищує 6000 м3 на рік: | | за наявності газових лічильників | 54,24 | за відсутності газових лічильників | 59,64 | 3. за умови, що обсяг споживання природного газу не перевищує 12000 м3 на рік: | | за наявності газових лічильників | 111,00 | за відсутності газових лічильників | 122,10 | 4. за умови, що обсяг споживання природного газу перевищує 12000 м3 на рік: | | за наявності газових лічильників | 132,60 | за відсутності газових лічильників | 145,86 |
З 01 грудня Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 25 жовтня 2008 року №1239 затверджено роздрібні ціни на природний газ, що використовується для потреб населення з 1 грудня 2008 року. Відповідно до вищезгаданої постанови реалізація природного газу для населення здійснюється за умови: Диференціація цін | Ціна за 1 м3 з ПДВ | 1. за умови, що обсяг споживання природного газу не перевищує 2500 м3 на рік: | | за наявності газових лічильників | 48,36 | за відсутності газових лічильників | 53,16 | 2. за умови, що обсяг споживання природного газу не перевищує 6000 м3 на рік: | | за наявності газових лічильників | 73,20 | за відсутності газових лічильників | 80,52 | 3. за умови, що обсяг споживання природного газу не перевищує 12000 м3 на рік: | | за наявності газових лічильників | 149,88 | за відсутності газових лічильників | 164,82 | 4. за умови, що обсяг споживання природного газу перевищує 12000 м3 на рік: | | за наявності газових лічильників | 179,04 | за відсутності газових лічильників | 196,86 |
На виконання вимог вищенаведених документів в грудні 2008 року проведено перерахунки і нарахування з січня 2009 року буде проводитися за ціною відповідно до встановленої категорії. Для зменшення фінансового навантаження при сплаті за спожиті обсяги природного газу, споживачі можуть звернутися за оформленням субсидії в Управління соціального захисту населення.
|
Дата: 23.01.2022 Модуль: Новини Розділ: Ні Розмістив: Адміністратор | |
|
|
Львівська область продовжує понадлімітне споживання газу, через відсутність лімітів газу на третю декаду місяця у теплопостачальних підприємств ЛМКП «Львівтеплоегерго» та ЛКП «Залізничтеплоенерго». Незважаючи на численні вимоги ВАТ «Львівгаз» привести споживання блакитного палива відповідно до виділених обсягів, тепловики продовжують несанкціонований відбір природного газу. Так, 25 листопада добове понадлімітне споживання природного газу теплопостачальними організаціями становило 2013 тис. м3 .
Однак далі так тривати не може, оскільки на вимогу НАК «Нафтогаз» УМГ «Львівтрансгаз» буде обмежувати подачу газу відповідно до виділених лімітів, що може призвести до негативних наслідків, а саме зниження тиску у газорозподільній мережі і припинення його подачі у крайніх точках, що ставить під загрозу забезпечення безперебійного газопостачання. Адже споживачі, які вчасно і справно оплачують за послуги з газопостачання, можуть залишитися без блакитного палива. Зважаючи на таку ситуацію, ВАТ «Львівгаз» змушене вдатися до відключень теплопостачальних організацій. На даний час вже обмежено подачу природного газу на котельні за такими адресами: вул. Надійна, 2а, (Кінескоп), вул. Грінченка, 8а, вул. Хвильового, 54, пл. Ринок, 1, пл. Ринок, 45, вул. Алмазна, 19а, вул. Каховська, 28а. До деяких котелень працівників ВАТ «Львівгаз» не допустили, а саме за такими адресами: вул. Тургенєва, 25, вул. Золота, 21, вул. Ак. Павлова, 6а. Всі акти про відключення будуть спрямовані у НАК «Нафтогаз».
|
Дата: 28.11.2021 Модуль: Новини Розділ: Ні Розмістив: Адміністратор | |
|
|
180 працівників ВАТ «Львівгаз», які брали участь Всеукраїнському страйку газівників, повернулися з обіцянкою Прем’єр-міністра повністю задовольнити вимоги газових господарств щодо збільшення тарифу на транспортування та розподіл природного газу. Юлія Тимошенко зустрілася з представниками трудових колективів облгазів і пообіцяла, що їх вимоги, зокрема щодо збільшення фонду оплати праці, буде враховано при перегляді тарифів, які будуть затверджені вже 7 серпня.
«Ми ухвалили всі необхідні рішення, і газовики спокійно поїхали. І з завтрашнього дня НКРЕ ухвалить всі рішення для того, щоб сьогодні газопостачальні організації мали нормальне економічне функціонування і, безумовно, була збільшена заробітна плата всім простим працівникам», – сказала Прем’єрка. Основні вимоги, які висували мітингувальники – якнайшвидше встановлення економічно обґрунтованих тарифів на послуги з транспортування та постачання природного газу, від яких безпосередньо залежить рівень заробітної плати працівників та кошти на належне обслуговування газових мереж. Для того щоб тариф був економічно обґрунтований і облгази не були збитковими його треба збільшити на 50-60%. Таке збільшення не призведе до значного подорожчання газу для та для населення, ціна зросте на 7–8 %.
|
Дата: 07.08.2021 Модуль: Новини Розділ: Ні Розмістив: Адміністратор | |
|
|
Кабінет міністрів України своєю постановою № 585 від 25 червня 2008 р. «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2006 р. № 605» рекомендував Національній комісії регулювання електроенергетики переглянути тарифи обласних газопостачальних підприємств на послуги розподілу та постачання природного газу з 1 липня 2008 року. Нові тарифи повинні забезпечувати відшкодування закупівельної вартості імпортованого природного газу, що використовується на технологічні нормовані витрати, а також рівень середньої заробітної плати працівників відповідно до вимог галузевої угоди між Національною акціонерною компанією “Нафтогаз України” та профспілки працівників газових господарств України на 2007–2009 роки.
Ця постанова також рекомендувала збільшити тарифи на газ для населення, враховуючи такі рівні граничних цін: якщо рівень споживання не перевищує 2500 куб. м на рік – 367 грн. за 1 тис. куб. м; якщо рівень споживання не перевищує 6000 куб. м на рік – 546 грн. за 1 тис. куб. м; якщо рівень споживання не перевищує 12000 куб. м на рік – 1112 грн. за 1 тис. куб.м; якщо рівень споживання перевищує 12000 куб. м на рік – 1329 грн. за 1 тис. куб. м. Однак вже 2 липня міністр палива та енергетики Юрій Продан заявив, що підвищення ціни на природний 1 липня 2008 р. не відбудеться. |
Дата: 03.07.2021 Модуль: Новини Розділ: Ні Розмістив: Адміністратор | |
|
|
ВАТ «Львівгаз» просить мешканців своєчасно розраховуватися за надані їм послуги з газопостачання. Борг населення м. Львова та області, незважаючи на те, що сума його зменшилася порівняно з минулим роком на 16 мільйонів 710 тисяч гривень, становить 33 мільйони 305 тисяч гривень. А це 15,6 % від загальної вартості природного газу, спожитого населенням від початку року.
Невчасна оплата за спожите блакитне паливо призведе до відімкнення від газорозподільної мережі, а відповідно до додаткових витрат мешканців, у зв’язку з тим, що роботи з від’єднання та повторного під’єднання до газової мережі проводяться за рахунок споживачів. ВАТ «Львівгаз» вдається до такого кроку, оскільки цей метод є найефективніший у боротьбі із боржниками: більшість людей вже після отримання попередження намагаються або погасити заборгованість, або укласти угоду про поетапну сплату боргу (реструктуризацію боргу). З початку червня працівниками ВАТ «Львівгаз» від’єднано від газорозподільної мережі 94 боржники у м. Львові та 126 – у Львівській області. Рівень розрахунків населення за спожитий газ, враховуючи поточні платежі і сплату боргів за попередній період, становить 85,7 %. Найкраще сплачують за блакитне паливо мешканці Миколаївського (108,5 %), Золочівського (98,6 %), Жидачівського (97,3 %), Буського (96,8 %) районів та м. Червоноград (96,8 %), найбільші борги мають жителі Бориславського району (76,4 %) та м. Львова (72,3 %) ВАТ «Львівгаз» попереджає своїх абонентів, що безоплатне споживання природного газу буде припинено. |
Дата: 18.06.2021 Модуль: Новини Розділ: Ні Розмістив: Адміністратор | |
|
|
«Ситуація з облгазами – яскраве свідчення того, що Прем’єр-міністр України Юлія Тимошенко заради грошового забезпечення своїх популістських обіцянок ладна пустити з молотка все, що є під рукою», – вважає народний депутат, член «Єдиного центру» Михайло Полянчич. «Ситуація з облгазами – яскраве свідчення того, що Прем’єр-міністр України Юлія Тимошенко заради грошового забезпечення своїх популістських обіцянок ладна пустити з молотка все, що є під рукою», – так Михайло Полянчич прокоментував учорашню заяву Юлії Тимошенко про намір розпочати процедуру банкрутства облгазів у разі, якщо протягом місяця ними не буде закрито всі борги. «Переконуючи, що населення не платить за газ і в цьому головна причина боргових проблем облгазів, Прем’єр забуває про те, що сама ініціювала погашення комунальних боргів за рахунок повернення знецінених вкладів. Цим самим людей навчають не платити за комунальні послуги, а після цього шукають крайніх», – зазначив Михайло Полянчич. На думку народного депутата, високопосадовцям слід утримуватися від гучних заяв, щодо будь-яких змін власності. Він переконаний, що це негативно вплине на імідж України у світі і створить додаткову напругу в державі. «Уряд на чолі з Тимошенко, замість того, щоб робити якісь реальні кроки для вирішення низки проблем газотранспортного комплексу, оголошує про початок процесу реприватизації. І все це тільки заради збереження рейтингу, який останнім часом невпинно падає. Люди просто почали розуміти, що така омріяна «Юлина тисяча» скоро перетвориться на копійки, зважаючи на стрімке зростання цін і тарифів», – зазначив Полянчич. За його словами, проголошуючи бездоганність системи призначення в облгази тимчасових керівників, голова Кабміну лише намагається підготувати ґрунт для уведення своїх представників на ці підприємства. «У середовищі БЮТ є багато зацікавлених у перерозподілі на ринку газопостачання. Тому цю заяву Тимошенко можна трактувати як намір політсили, яку вона очолює, поставити життєво важливу для країни галузь під контроль близьких до неї фінансових груп», – заявив народний депутат. |
Дата: 08.05.2022 Модуль: Новини Розділ: Ні Розмістив: Адміністрація | |
|
|
№ П/П | НАЗВА ПОСЛУГИ | Од. виміру | Ціна без ПДВ, грн | Крім того ПДВ, грн | 1 | Приймання в експлуатацію коректорів або електронних обчислювачів об`єму газу: | - по м. Львову | 1 об`єкт | 162,38 | 32,48 | - з врахуванням затрат часу на доїзд та повернення на відстані до 20 км | 1 об`єкт | 167,76 | 33,55 | - з врахуванням затрат часу на доїзд та повернення на відстані до 50 км | 1 об`єкт | 200,03 | 40,01 | - з врахуванням затрат часу на доїзд та повернення на відстані до 100 км | 1 об`єкт | 253,79 | 50,76 | 2 | Вхідний контроль побутових лічильників газу: | - мембранного типу | 1 прилад | 9,30 | 1,86 | - роторного типу | 1 прилад | 15,15 | 3,03 | 3 | Повірка побутових лічильників газу | - мембранного типу | 1 прилад | 10,82 | 2,16 | - роторного типу | 1 прилад | 16,63 | 3,33 | 4 | Експертиза побутових лічильників газу (ПЛГ) | 1 прилад | 32,20 | 6,44 | 5 | Ремон побутових лічильників мембранного типу: | - малий ремонт | 1 прилад | 30,62 | 6,12 | - середній ремонт | 1 прилад | 64,38 | 12,88 | - складний ремонт | 1 прилад | 83,77 | 16,75 | 6 | Ремонт побутового лічильника газу мембранного типу, що не пройшли повірку на етапі метрологічних характеристик: | - малий ремонт | 1 прилад | 39,30 | 7,86 | - середній ремонт | 1 прилад | 71,19 | 14,24 | - складний ремонт | 1 прилад | 85,76 | 17,15 | 7 | Ремонт побутових лічильників газу мембранного типу, що не пройшли повірки на етапі перевірки втрати тиску: | - малий ремонт | 1 прилад | 34,69 | 6,94 | - середній ремонт | 1 прилад | 67,05 | 13,41 | - складний ремонт | 1 прилад | 81,58 | 16,32 | 8 | Ремонт побутових лічильників газу роторного типу: | - малий ремонт | 1 прилад | 39,56 | 7,91 | - середній ремонт | 1 прилад | 58,22 | 11,64 | - складний ремонт | 1 прилад | 65,48 | 13,10 | 9 | Ремонт побутового лічильника газу роторного типу, що не пройшли повірку на етапі метрологічних характеристик: | - малий ремонт | 1 прилад | 52,02 | 10,40 | - середній ремонт | 1 прилад | 71,23 | 14,25 | - складний ремонт | 1 прилад | 78,08 | 15,62 | 10 | Ремонт побутових лічильників газу роторного типу, що не пройшли повірки на етапі перевірки втрати тиску: | - малий ремонт | 1 прилад | 43,27 | 8,65 | - середній ремонт | 1 прилад | 62,49 | 12,50 | - складний ремонт | 1 прилад | 69,52 | 13,90 | 11 | Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГ обладнаний електронним коректором об`єму газу. Перервний цикл виробництва. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. В споживача в наявності повірений підмінний ПрЛГ. Втрати тиску на підмінному ПрЛГ відповідає допустимим переметрам. | ПрЛГ типу РГ 40 - 100 | 1 ліч-к | 228,27 | 45,65 | ПрЛГ типу РГ 250 - 400 | 1 ліч-к | 251,06 | 50,21 | ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 | 1 ліч-к | 274,03 | 54,81 | 12 | Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГ обладнаний електронним коректором об`єму газу. Перервний цикл виробництва. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. В споживача в наявності технологічна перемичка. | ПрЛГ типу РГ 40 - 100 | 1 ліч-к | 172,26 | 34,45 | ПрЛГ типу РГ 250 - 400 | 1 ліч-к | 189,61 | 37,92 | ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 | 1 ліч-к | 206,64 | 41,33 | 13 | Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГ обладнаний електронним коректором об`єму газу. Перервний цикл виробництва. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. Подача газу буде здійснюватись по байпасній лінії. | ПрЛГ типу РГ 40 - 100 | 1 ліч-к | 169,88 | 33,98 | ПрЛГ типу РГ 250 - 400 | 1 ліч-к | 186,73 | 37,35 | ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 | 1 ліч-к | 202,04 | 40,41 | 14 | Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГ обладнаний електронним коректором об`єму газу. Перервний цикл виробництва. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ припиняється. | ПрЛГ типу РГ 40 - 100 | 1 ліч-к | 165,12 | 33,02 | ПрЛГ типу РГ 250 - 400 | 1 ліч-к | 181,63 | 36,33 | ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 | 1 ліч-к | 198,30 | 39,66 | 15 | Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГ не обладнаний електронним коректором об`єму газу. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ припиняється. | ПрЛГ типу РГ 40 - 100 | 1 ліч-к | 116,83 | 23,37 | ПрЛГ типу РГ 250 - 400 | 1 ліч-к | 128,57 | 25,71 | ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 | 1 ліч-к | 140,17 | 28,03 | 16 | Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГ не обладнаний електронним коректором об`єму газу. Перервний цикл виробництва. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. В споживача в наявності повірений підмінний ПрЛГ. Втрата тиску на підмінному ПрЛГ не відповідає допустимим параметрам. В споживача в наявності технологічна перемичка. | ПрЛГ типу РГ 40 - 100 | 1 ліч-к | 136,80 | 27,36 | ПрЛГ типу РГ 250 - 400 | 1 ліч-к | 150,48 | 30,10 | ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 | 1 ліч-к | 164,14 | 32,83 | 17 | Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГ не обладнаний електронним коректором об`єму газу. Втрата тиску на лічильнику відповідає допустимим параметрам. | ПрЛГ типу РГ 40 - 100 | 1 ліч-к | 62,24 | 12,45 | ПрЛГ типу РГ 250 - 400 | 1 ліч-к | 68,41 | 13,68 | ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 | 1 ліч-к | 74,66 | 14,93 | 18 | Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГ не обладнаний електронним коректором об`єму газу. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. Подача газу буде здійснюватись по байпасній лінії. | ПрЛГ типу РГ 40 - 100 | 1 ліч-к | 120,54 | 24,11 | ПрЛГ типу РГ 250 - 400 | 1 ліч-к | 132,61 | 26,52 | ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 | 1 ліч-к | 144,66 | 28,93 | 19 | Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГне обладнаний електронним коректором об`єму газу. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. В споживача в наявності технологічна перемичка. | ПрЛГ типу РГ 40 - 100 | 1 ліч-к | 123,93 | 24,79 | ПрЛГ типу РГ 250 - 400 | 1 ліч-к | 136,47 | 27,29 | ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 | 1 ліч-к | 148,70 | 29,74 | 20 | Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГ не обладнаний електронним коректором об`єму газу. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. В споживача в наявності повірений підмінний ПрЛГ. Втрата тиску на підмінному ПрЛГ не відповідає допустимим пареметрам. Подача газу буде здійснюватись по байпасній лінії. | ПрЛГ типу РГ 40 - 100 | 1 ліч-к | 140,82 | 28,16 | ПрЛГ типу РГ 250 - 400 | 1 ліч-к | 154,81 | 30,96 | ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 | 1 ліч-к | 168,99 | 33,80 | 22 | Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГ не обладнаний електронним коректором об`єму газу. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. В споживача в наявності повірений підмінний ПрЛГ. Втрата тиску на підмінному ПрЛГ відповідає допустимим параметрам. | ПрЛГ типу РГ 40 - 100 | 1 ліч-к | 138,89 | 27,78 | ПрЛГ типу РГ 250 - 400 | 1 ліч-к | 152,73 | 30,55 | ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 | 1 ліч-к | 166,57 | 33,31 | 23 | Виконання робіт по повірці промислових лічильників газу роторного типу | 1 ліч-к | 133,35 | 26,67 | 24 | Виконання робіт по повірці промислових лічильників газу турбінного типу | 1 ліч-к | 168,49 | 33,70 | 25 | Виконання робіт по ремонту промислових лічильників газу турбінного типу. | ЛГ - 80 | 1 ліч-к | 319,80 | 63,96 | ЛГ - 100 | 1 ліч-к | 355,35 | 71,07 | ЛГ - 150 | 1 ліч-к | 422,62 | 84,52 | ЛГ - 200 | 1 ліч-к | 506,70 | 101,34 | 26 | Виконання робіт по ремонту промислових лічильників газу роторного типу. Малий ремонт. | РГ - 40 | 1 ліч-к | 191,15 | 38,23 | РГ - 100 | 1 ліч-к | 216,03 | 43,21 | РГ - 250 | 1 ліч-к | 252,64 | 50,53 | РГ - 400 | 1 ліч-к | 306,33 | 61,27 | РГ - 600 | 1 ліч-к | 360,36 | 72,07 | РГ - 1000 | 1 ліч-к | 424,60 | 84,92 | 27 | Виконання робіт по ремонту промислових лічильників газу роторного типу. Середній ремонт. | РГ - 40 | 1 ліч-к | 263,09 | 52,62 | РГ - 100 | 1 ліч-к | 298,40 | 59,68 | РГ - 250 | 1 ліч-к | 351,20 | 70,24 | РГ - 400 | 1 ліч-к | 429,10 | 85,82 | РГ - 600 | 1 ліч-к | 507,15 | 101,43 | РГ - 1000 | 1 ліч-к | 600,72 | 120,14 |
|
|
|
Ціни встановлено, виходячи з розмірів роздрібних цін на природний газ, затверджених постановою НКРЕ України від 19.12.2006р. №1672 “Про роздрібні ціни на природний газ, що використовується для потреб населення”, зареєстрованої у Міністерстві юстиції України 20.12.2021 року за № 1330/13204, із змінами і доповненнями.
Тариф на послуги з транспортування природного газу розподільними трубопроводами, затверджений постановою НКРЕ від 21.06.2021 р №797 “ Про затвердження тарифів на транспортування природного газу розподільними трубопроводами та постачання природного газу за регульованим тарифом для ВАТ “Львівгаз”.
Тариф на послуги з транспортування природного газу магістральними трубопроводами, затверджений постановою НКРЕ від 21.06.2021 р №775 “ Про затвердження тарифів на транспортування та постачання природного газу”.
Збір у вигляді цільової надбавки до тарифу на природний газ, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.06.2005р. № 442 “ Про затвердження Порядку внесення до спеціального фонду державного бюджету збору у вигляді цільової надбавки до тарифу на природний газ”, із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2007р. № 1401 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”.
Ціни встановлено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.04.2022 року №605 “Деякі питання діяльності Національної акціонерної компанії “Нафтогаз України”, із змінами та доповненнями, внесеними постановою КМУ від 19.12.2021 р. № 1401 “Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України”. |
|
| |
|