ГОЛОВНА
ПРО ТОВАРИСТВОТАРИФИПОСЛУГИГАРЯЧА ЛІНІЯПОСИЛАННЯКОНТАКТИ
Пошук
Пошук
   Говорячи про приватизацію облгазів, прем’єр-міністр України Юлія Тимошенко намагається зробити елементарний порядок у газовій сфері України. Так вважає експерт ринку нафтопродуктів Леонід Теплов. Про це він повідомив у коментарі «Гал-info».


   «У свій час вже була спроба приватизації обл- та міськгазів, однак вона була проведена без відповідних зобов’язань перед приватними власниками за несвоєчасну виплату заробітної плати працівникам цих структур, за несвоєчасну оплату газу. Також вони були проданими за не дуже високими, відповідними їм цінами. Тепер уряд взявся навести порядок із обл. та міськгазами України», — сказав Теплов «Гал-info».
   Він також відзначив, що населення достатньо справно платить за газ. Рівень розрахунків населення перед підприємствами становить 90-95%, а облгази вже платять ДК «Газ України» за отриманий ними газ на рівні 40-60-ти %. Решта коштів, за словами експерта, ідуть на так звані офшорні потреби: особисті потреби підприємств. Хоча вони й стверджують, що піднімають заробітну плату своїм працівникам, однак середня заробітна плата працівника обл.- та міськгазу становить 600-800 гривень, що є нижче середньої по Україні. «Насправді вони не піднімають заробітної плати. Відтак уряд намагається навести елементарний порядок у газовій сфері», — сказав Теплов.
   Також, за його словами, є розроблений законопроект, згідно із яким обласні та міськгази оголошуватимуться банкрутами із призначенням на підприємства тимчасово керуючих справами. «Відтак уряд поставив перед цими підприємствами вимогу протягом місяця розрахуватися із боргами. Прем’єр заявила навіть, що вони, якщо хочуть, хай навіть беруть кредити, але борги повинні бути погашеними. Така заява пов’язана також із тими, що Кабінет Міністрів України починає готуватися до зими, а цілком імовірно, що ціна газу із наступного року буде 300-400 доларів за 1 000 метрів кубічних. Сьогодні, нагадаємо, ціна становить 179 доларів. Варто відзначити, що середньо азійський газ коштуватиме так само як і російський — 300 доларів, а при експортуванні та митних зборах на кордоні ціна цілком реально може досягнути до 400 доларів. Відтак уряд ставить вимогу про повний розрахунок, із метою також створення певного запасу газу на зимовий період. «Уряд хоче дробитися виплати грошей, боргів точніше і навести певний порядок у цій сфері, -- розповідає він.
   За словами експерта, ще однією проблемою у газовій ланці є те, що теплокомуненерго також повністю не платять ДК «Газ України» за отриманий ними газ. «Рівень їх проплати становить 40-50%», — сказав він.
   Експерт відзначає, що справді облгази на протязі місяця часу можуть розрахуватися за отриманий раніше газ. «Якщо вони візьмуть кредити, то це цілком реально, — зазначив Теплов, — Що стосується Львівщини то в першу чергу Львівське обласне КРУ повинно провести перевірку із метою з’ясування, куди справді йдуть кошти, отримані від населення. Якщо іде нераціональне використання коштів, то вони повинні понести відповідальність, а вже потім підприємство можна визнавати банкрутом. Контролюючі державні органи повинні проконтролювати плату населення за газ та використання цих коштів. Спочатку потрібно елементарно розібратися із ситуацією із оплатою, а вже тоді оголошувати їх банкрутами, адже справді кошти обл. та міськгази мають», — сказав Теплов.
   Як висновок експерт зауважив, що кроки КМУ правильні, однак запізнілі. «Ще уряд Януковича мав би був звернути увагу. Ніхто не контролював цієї ситуації», — відзначив він.
   Нагадаємо, прем’єр-міністр України Юлія Тмошенко доручила через місяць почати процедуру банкрутства облгазів, які до цього терміну не розрахуються з боргами за спожитий газ.

')" onclick="CaricaFoto('uploads/news/news-REB4O52Wp5.jpg')">
Тимошенко вважає ситуацію з розрахунком за спожитий газ на Львівщині "темою національної безпеки"


Ситуація з розрахунками за спожитий газ в регіонах "є темою національної безпеки". Про це заявила прем'єр-міністр Юлія Тимошенко, виступаючи на нараді із заступниками голів облдержадміністрацій з відповідних питань, - повідомили ZAXID.NET в Інтернет-прес-службі Юлії Тимошенко.
Вона наголосила, що в деяких областях цей показник доходить майже до 100%, а в інших не дотягує і до 60%.
"Тому ми говоримо про відсутність відповідальності керівників, що ведуть цей напрям", - відзначила прем'єр-міністр.
Вона додала, що уряд не може нескінченно скеровувати кошти з бюджету на покриття дефіциту в оплаті за спожитий природний газ, що виникає при розрахунках з РФ.
"Тому на сьогоднішній нараді ми повинні розробити позицію по відношенню до газопостачальних організацій, більшість з яких є приватними", - заявила Юлія Тимошенко.
Нагадаємо, що за підсумками опалювального сезону 2007-2008 рр. рівень розрахунків підприємств комунальної теплоенергетики (ТКЕ) на 16 квітня становив 64%. Однак вкрай незадовільно забезпечували розрахунки за спожитий з 1.10.2021 р. природний газ теплопостачальні підприємства Донецької (заборгованість - 390,3 млн грн, оплата - 59%), Харківської (315,2 млн грн, 55%), Дніпропетровської (314,1 млн грн, 59%), Луганської (166,5 млн грн, 54%), Запорізької (116,4 млн грн, 68%), Львівської (100,7 млн грн, 62%) областей. Про це ZAXID.NET повідомила прес-служба ДК "Газ України".
Сума боргу підприємств ТКЕ цих областей перевищує 1,4 млрд грн і становить понад 64% від боргу всіх підприємств теплокомуненерго перед ДК "Газ України" (2,18 млрд грн).
ПРЕЙСКУРАНТ ЦІН ПО ПАТ "ЛЬВІВГАЗ "
(без вартості матеріалів і транспортних послуг)

вводиться в дію з 1.10.2013р.
№ П/П НАЗВА ПОСЛУГИ Од. виміру Ціна без ПДВ, грн Крім того ПДВ, грн
1 2 3 4 5
1 Повірка побутових лічильників газу 
- мембранного типу 1 прилад 29,46 5,89
- роторного типу 1 прилад 45,28 9,06
2 Експертиза побутових лічильників газу (ПЛГ) 1 прилад 65,77 13,15
3 Ремонт  побутових лічильників мембранного типу:
- малий ремонт  1 прилад 70,77 14,15
- середній ремонт 1 прилад 147,63 29,53
- складний ремонт 1 прилад 186,66 37,33
4 Ремонт побутового лічильника газу мембранного типу, що не пройшли повірку на етапі метрологічних характеристик:
- малий ремонт  1 прилад 89,11 17,82
- середній ремонт 1 прилад 166,83 33,37
- складний ремонт 1 прилад 196,26 39,25
5 Ремонт побутових лічильників газу мембранного типу, що не пройшли повірки на етапі перевірки втрати тиску:
- малий ремонт  1 прилад 77,63 15,53
- середній ремонт 1 прилад 155,33 31,07
- складний ремонт 1 прилад 184,78 36,96
6 Ремонт побутових лічильників газу роторного типу:
- малий ремонт  1 прилад 92,83 18,57
- середній ремонт 1 прилад 130,87 26,17
- складний ремонт 1 прилад 145,45 29,09
7 Ремонт побутового лічильника газу роторного типу, що не пройшли повірку на етапі метрологічних характеристик:
- малий ремонт  1 прилад 128,23 25,65
- середній ремонт 1 прилад 168,86 33,77
- складний ремонт 1 прилад 182,50 36,50
8 Ремонт побутових лічильників газу роторного типу, що не пройшли повірки на етапі перевірки втрати тиску:
  - малий ремонт  1 прилад 104,09 20,82
- середній ремонт 1 прилад 144,80 28,96
- складний ремонт 1 прилад 158,38 31,68
9 Виконання робіт по повірці промислових лічильників газу роторного типу 1 лічильник 434,13 86,83
10 Виконання робіт по повірці промислових лічильників газу турбінного типу 1 лічильник 550,64 110,13
11 Виконання робіт по повірці  промислових лічильників газу турбінного типу  з  врахуванням  ремонту
ЛГ – 80 1 лічильник 1043,02 208,60
ЛГ – 100 1 лічильник 1161,84 232,37
ЛГ – 150 1 лічильник 1383,05 276,61
ЛГ - 200 1 лічильник 1661,73 332,35
12 Виконання робіт по повірці промислових лічильників газу роторного типу з врахуванням  малого ремонту:
РГ – 40 1 лічильник 626,33 125,27
РГ – 100 1 лічильник 708,40 141,68
РГ – 250 1 лічильник 829,63 165,93
РГ – 400 1 лічильник 1005,83 201,17
РГ – 600 1 лічильник 1183,41 236,68
РГ - 1000 1 лічильник 1395,01 279,00
13 Виконання робіт по повірці  промислових лічильників газу роторного типу з  врахуванням  середнього ремонту:
РГ – 40 1 лічильник 865,96 173,19
РГ – 100 1 лічильник 983,85 196,77
РГ – 250 1 лічильник 1159,99 232,00
РГ – 400 1 лічильник 1418,72 283,74
РГ – 600 1 лічильник 1671,15 334,23
РГ - 1000 1 лічильник 1990,45 398,09
14 Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГ обладнаний електронним коректором об’єму газу. Перервний цикл виробництва. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. В споживачі в наявності повірений підмінний ПрЛГ. Втрати тиску на підмінному ПрЛГ відповідає допустимим переметрам
ПрЛГ типу РГ 40 – 100 1 лічильник 531,94 106,39
ПрЛГ типу РГ 250 – 400 1 лічильник 585,09 117,02
ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 1 лічильник 638,65 127,73
15 Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГ обладнаний електронним коректором об’єму газу. Перервний цикл виробництва. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. В споживача в наявності технологічна перемичка
ПрЛГ типу РГ 40 – 100 1 лічильник 401,44 80,29
ПрЛГ типу РГ 250 – 400 1 лічильник 441,90 88,38
ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 1 лічильник 481,57 96,31
16 Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ.  ПрЛГ обладнаний електронним коректором об’єму газу. Перервний цикл виробництва. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. Подача газу буде здійснюватись по байпасній лінії
ПрЛГ типу РГ 40 – 100 1 лічильник 395,89 79,18
1 2 3 4 5
  ПрЛГ типу РГ 250 – 400 1 лічильник 435,15 87,03
ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 1 лічильник 470,86 94,17
17 Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГ обладнаний електронним коректором об’єму газу. Перервний цикл виробництва. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ припиняється
ПрЛГ типу РГ 40 – 100 1 лічильник 384,78 76,96
ПрЛГ типу РГ 250 – 400 1 лічильник 423,26 84,65
ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 1 лічильник 462,13 92,43
18 Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГ не обладнаний електронним коректором об’єму газу. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ припиняється
ПрЛГ типу РГ 40 – 100 1 лічильник 279,80 55,96
ПрЛГ типу РГ 250 – 400 1 лічильник 307,93 61,59
ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 1 лічильник 335,68 67,14
19 Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ.  ПрЛГ не обладнаний електронним коректором об’єму газу. Перервний цикл виробництва. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. В споживача в наявності повірений підмінний ПрЛГ. Втрата тиску на підмінному ПрЛГ не відповідає допустимим параметрам. В споживача в наявності технологічна перемичка
ПрЛГ типу РГ 40 – 100 1 лічильник 327,61 65,52
ПрЛГ типу РГ 250 – 400 1 лічильник 360,36 72,07
ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 1 лічильник 393,11 78,62
20 Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ.  ПрЛГ не обладнаний електронним коректором об’єму газу. Втрата тиску на лічильнику відповідає допустимим параметрам
ПрЛГ типу РГ 40 – 100 1 лічильник 149,05 29,81
ПрЛГ типу РГ 250 – 400 1 лічильник 163,79 32,76
ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 1 лічильник 178,81 35,76
21 Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ.  ПрЛГ не обладнаний електронним коректором об’єму газу. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. Подача газу буде здійснюватись по байпасній лінії
ПрЛГ типу РГ 40 – 100 1 лічильник 288,66 57,73
ПрЛГ типу РГ 250 – 400 1 лічильник 317,57 63,51
ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 1 лічильник 346,46 69,29
22 Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ. ПрЛГне обладнаний електронним коректором об’єму газу. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. В споживача в наявності технологічна перемичка
ПрЛГ типу РГ 40 – 100 1 лічильник 296,76 59,35
ПрЛГ типу РГ 250 – 400 1 лічильник 326,82 65,36
ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 1 лічильник 356,12 71,22
23 Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ.  ПрЛГ не обладнаний електронним коректором об’єму газу. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. В споживача в наявності повірений підмінний ПрЛГ. Втрата тиску на підмінному ПрЛГ не відповідає допустимим пареметрам. Подача газу буде здійснюватись по байпасній лінії
  ПрЛГ типу РГ 40 – 100 1 лічильник 337,22 67,44
  ПрЛГ типу РГ 250 – 400 1 лічильник 370,74 74,15
  ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 1 лічильник 404,70 80,94
24 Виконання робіт по технічному обслуговуванню ПрЛГ типу РГ.  ПрЛГ не обладнаний електронним коректором об’єму газу. Втрата тиску на лічильнику не відповідає допустимим параметрам. Подача газу на час ремонту та повірки ПрЛГ не припиняється. В споживача в наявності повірений підмінний ПрЛГ. Втрата тиску на підмінному ПрЛГ відповідає допустимим параметрам
ПрЛГ типу РГ 40 – 100 1 лічильник 332,61 66,52
ПрЛГ типу РГ 250 – 400 1 лічильник 365,74 73,15
ПрЛГ типу РГ 600 - 1000 1 лічильник 398,88 79,78
25 Обстеження газової мережі при встановленні газового лічильника 1 лічильник 69,95 13,99
26 Встановлення газового лічильника на тариф 1 прилад 134,75 26,95
27 Встановлення газового лічильника зі зварними роботами 1 прилад 191,17 38,23
28 Встановлення газового крана при встановленні газового лічильника зі зваркою  1 прилад 30,05 6,01
29 Оформлення документації на зняття - встановлення ПЛГ в зв'язку з повіркою (ремонтом) 1 лічильник 30,10 6,02
30 Зняття газового лічильника мембранного типу на держповірку (ремонт) із встановленням:
-заглушки 1 прилад 42,19 8,44
-перемички 1 прилад 49,00 9,80
31 Зняття газового лічильника роторного типу на держповірку (ремонт) із встановленням:
-заглушки 1 прилад 47,73 9,55
-перемички 1 прилад 56,13 11,23
32 Встановлення  газового лічильника мембранного типу  після держповірки (ремонту) із зняттям:
-заглушки 1 прилад 50,02 10,00
-перемички 1 прилад 54,55 10,91
33 Встановлення  газового лічильника роторного типу  після держповірки (ремонту) із зняттям:
-заглушки 1 прилад 55,19 11,04
-перемички 1 прилад 60,10 12,02
34 Під’єднання газових приладів до внутрішньої газової мережі із застосуванням газової зварки за допомогою укрупненого вузла 1 під’єд-нання 133,91 26,78
35 Під’єднання газових приладів до внутрішньої газової мережі із застосуванням газової зварки за допомогою гнучкого шлангу 1 під’єд-нання 108,59 21,72
36 Заміна газового крану діаметром:      
15мм 1 шт 31,46 6,29
20мм 1 шт 34,04 6,81
25мм 1 шт 35,79 7,16
40мм 1 шт 46,67 9,33
50мм 1 шт 54,27 10,85
37 Прокладання внутрішньобудинкового газопроводу діаметром:
- 15-40 мм 1 м/п 23,05 4,61
- 50 мм 1 м/п 29,21 5,84
38 Встановлення  регулятора  тиску
РДГС-10 1 прилад 52,13 10,43
РДГС-20 1 прилад 64,08 12,82
39 Заміна запальника проточного водонагрівача 1 прилад 11,01 2,20
40 Заміна теплообмінника проточного водонагрівача 1 прилад 30,80 6,16
41 Заміна проточного водонагрівача
-без зварних робіт 1 прилад 48,51 9,70
-із зварними роботами 1 прилад 128,77 25,75
42 Заміна ємкісного водонагрівача
-без зварних робіт 1 прилад 161,38 32,28
-із зварними роботами 1 прилад 333,12 66,62
43 Заміна стола плити газової 1 прилад 7,20 1,44
44 Заміна терморегулятора або термобалона ємкісного водонагрівача
  АГВ-80 1 прилад 78,25 15,65
АГВ-120 1 прилад 88,01 17,60
45 Заміна ділянки внутрішньобудинкового газопроводу
А) нормальні умови праці, діаметр:
15мм 1 ділянка 15,91 3,18
20мм 1 ділянка 19,79 3,96
25мм 1 ділянка 23,65 4,73
32мм 1 ділянка 27,16 5,43
40мм 1 ділянка 40,72 8,14
50мм 1 ділянка 51,59 10,32
Б) обмежені умови праці, діаметр:
15мм 1 ділянка 23,65 4,73
20мм 1 ділянка 28,32 5,66
25мм 1 ділянка 32,19 6,44
32мм 1 ділянка 36,07 7,21
40мм 1 ділянка 47,36 9,47
50мм 1 ділянка 64,38 12,88
46 Заміна пальника плити газової
-верхнього 1 прилад 9,04 1,81
-духової шафи 1 прилад 10,79 2,16
47 Заміна крана плити газової
-із зняттям столу ПГ 1 прилад 25,89 5,18
-без зняття столу ПГ 1 прилад 22,01 4,40
48 Заміна термопари ємкісного водонагрівача
-без зняття і встановлення пальника 1 прилад 12,38 2,48
-із зняттям і встановленням пальника 1 прилад 15,94 3,19
49 Заміна мембрани водяної частини блок - крана проточного водонагрівача 1 прилад 26,64 5,33
50 Прочистка теплообмінника проточного водонагрівача 1 прилад 38,30 7,66
51 Заміна газової частини блок -  крану  проточного водонагрівача 1 прилад 17,52 3,50
52 Заміна пальника проточного водонагрівача 1 прилад 16,57 3,31
53 Заміна пружини блок -  крану  проточного водонагрівача 1 прилад 21,41 4,28
54 Заміна електромагнітного клапана ємкісного водонагрівача 1 прилад 37,35 7,47
55 Заміна пічного газового пальника 1 прилад 49,32 9,86
56 Заміна скла дверки духової шафи плити газової 1 прилад 13,84 2,77
57 Заміна решітки стола плити газової 1 прилад 0,53 0,11
58 Заміна ручки крана пальника плити газової 1 прилад 0,53 0,11
59 Заміна водяної частини блок – крану  проточного водонагрівача 1 прилад 22,45 4,49
60 Заміна кришки водяної частини блок - крану проточного водонагрівача 1 прилад 26,64 5,33
61 Заміна кронштейна дверки плити газової 1 прилад 31,63 6,33
62 Заміна автоматики АПОК опалювального котла 1 прилад 161,36 32,27
63 Відключення газопостачання ж/б із встановленням заглушки на фасаді 1 ввід 20,45 4,09
64 Відключення газопостачання ж/б із встановленням заглушки на фасаді за порушення термінів сплати за спожитий газ та в разі самовільного використання газу 1 ввід 37,60 7,52
65 Включення подачі газу на ж/б із зняттям заглушки при кількості приладів на стояку до:
- 5-ти 1 стояк 50,29 10,06
-10-ти 1 стояк 86,52 17,30
-15-ти 1 стояк 122,31 24,46
більше 15-ти 1 стояк 158,54 31,71
66 Включення подачі газу після припинення газопостачання із-за несплати за спожитий газ або в разі самовільного використання газу на ж/б із зняттям заглушки при кількості приладів на стояку до:
- 5-ти 1 стояк 93,04 18,61
-10-ти 1 стояк 160,08 32,02
-15-ти 1 стояк 226,30 45,26
більше 15-ти 1 стояк 293,34 58,67
67 Відрізка та заглушка сталевих газопроводів:
до 50 мм 1 відрізка 32,05 6,41
80 мм 1 відрізка 44,88 8,98
100 мм 1 відрізка 56,87 11,37
68 Відрізка та заглушка сталевих газопроводів за порушення термінів сплати за спожитий газ та в разі самовільного використання газу:
до 50 мм 1 відрізка 59,76 11,95
80 мм 1 відрізка 83,68 16,74
  100 мм 1 відрізка 106,04 21,21
69 Відключення та заглушка під газом діючих сталевих газопроводів:
до 50 мм 1 відрізка 214,29 42,86
80 мм 1 відрізка 247,55 49,51
100 мм 1 відрізка 307,62 61,52
70 Відключення та заглушка під газом діючих сталевих газопроводів за порушення термінів сплати за газ та в разі самовільного використання газу:
до 50 мм 1 відрізка 399,58 79,92
80 мм 1 відрізка 461,60 92,32
100 мм 1 відрізка 573,62 114,72
71 Врізання в існуючі мережі зі сталевих труб із застосуванням газової зварки:
- без користування штуцера, діаметр газопроводу:
до 50 мм (в приміщенні) 1 врізання 68,61 13,72
до 50 мм 1 врізання 65,05 13,01
80 мм 1 врізання 94,09 18,82
100 мм 1 врізання 100,72 20,14
- з використанням штуцера, діаметр газопроводу:
до 50 мм (в приміщенні) 1 врізання 107,80 21,56
до 50 мм 1 врізання 102,27 20,45
80 мм 1 врізання 146,96 29,39
100 мм 1 врізання 158,76 31,75
72 Врізання в існуючі мережі зі сталевих труб із застосуванням газової зварки після припинення подачі газу за порушення термінів сплати за газ та в разі самовільного використання газу:
- без користування штуцера, діаметр газопроводу:
до 50 мм (в приміщенні) 1 врізання 128,12 25,62
  до 50 мм 1 врізання 121,10 24,22
80 мм 1 врізання 175,18 35,04
100 мм 1 врізання 187,52 37,50
  - з використанням штуцера, діаметр газопроводу:
до 50 мм (в приміщенні) 1 врізання 201,30 40,26
до 50 мм 1 врізання 190,40 38,08
80 мм 1 врізання 273,60 54,72
100 мм 1 врізання 295,56 59,11
73 Виключення опалювальних приладів на літній період 1 прилад 7,96 1,59
74 Включення подачі газу на побутовий газовий прилад із зняттям заглушки. 1 прилад 31,80 6,36
75 Відключення побутового газового приладу від газопостачання із встановленням заглушки 1 прилад 11,04 2,21
76 Припинення подачі газу промисловим та комунально – побутовим споживачам по заяві споживача
- з врахуванням виїзду на місце закриття транспортом підприємства 1 об’єкт 85,88 17,18
 - з врахуванням виїзду на місце закриття громадським транспортом 1 об’єкт 94,47 18,89
77 Припинення подачі газу промисловим та комунально – побутовим споживачам за порушення термінів сплати за спожитий газ та (або) за надані послуги з газопостачання, в разі самовільного використання газу
- з врахуванням виїзду на місце закриття транспортом підприємства 1 об’єкт 160,52 32,10
 - з врахуванням виїзду на місце закриття громадським транспортом 1 об’єкт 176,58 35,32
78 Припинення подачі газу підприємствам – споживачам згідно доручення власника газу 1 об’єкт 884,15 176,83
79 Відновлення подачі газу промисловим та комунально – побутовим споживачам по заяві споживача
- з врахуванням виїзду на місце пуску транспортом підприємства 1 об’єкт 60,11 12,02
 - з врахуванням виїзду на місце пуску громадським транспортом 1 об’єкт 68,70 13,74
80 Відновлення подачі газу промисловим та комунально – побутовим споживачам за порушення термінів сплати за спожитий газ та (або) за надані послуги з газопостачання, в разі самовільного використання газу
- з врахуванням виїзду на місце пуску транспортом підприємства 1 об’єкт 112,36 22,47
 - з врахуванням виїзду на місце пуску громадським транспортом 1 об’єкт 128,42 25,68
81 Відновлення  подачі газу підприємствам – споживачам згідно доручення власника газу 1 об’єкт 761,36 152,27
82 Пуск газу в окрему квартиру 1 квартира 31,80 6,36
83 Пуск газу в окрему квартиру після припинення газопостачання із – за несплати за спожитий газ та в разі самовільного використанні газу 1 квартира 58,84 11,77
84 Прийомка газових лічильників 1 лічильник 52,45 10,49
85 Приймання в експлуатацію газового приладу (проточний або ємкісний водонагрівач, опалювальний котел  або апарат, газовий конвектор, опалювальна піч) на раніше газифікованому об'єкті  (житловому будинку, квартирі ):
на один прилад 1 прилад 148,67 29,73
на кожний наступний 1 прилад 41,41 8,28
86 Приймання в експлуатацію системи газопостачання багатоквартирного житлового будинку з встановленими газовими плитами (ПГ) та приладами обліку газу:
  на одну квартиру 1 квартира 164,95 32,99
  на кожну наступну квартиру 1 квартира 97,05 19,41
87 Приймання в експлуатацію системи газопостачання житлового будинку з встановленими газовими плитами (ПГ), іншими газовими приладами  (опалювальні прилади, водонагрівачі) та приладами обліку газу:
на одну квартиру 1 квартира 260,64 52,13
на кожну наступну квартиру 1 квартира 192,76 38,55
88 Приймання в експлуатацію системи газопостачання індивідуального житлового будинку з встановленими газовими приладами та приладами обліку газу 1будинок 338,70 67,74
89 Приймання в експлуатацію системи газопостачання  (комунально-побутові підприємства, громадські будинки) 1об'єкт 381,44 76,29
90 Приймання в експлуатацію газового приладу на раніше газифікованому об'єкті (комунально-побутові підприємства, громадські будинки) 1 прилад 254,55 50,91
91 Приймання в експлуатацію системи газопостачання (промислові підприємства, котельні) 1об'єкт 511,78 102,36
92 Приймання в експлуатацію  газової плити на раніше газифікованому об'єкті (житловому будинку, квартирі)  по ескізу:
на один прилад 1 прилад 129,66 25,93
на кожний наступний 1 прилад 25,39 5,08
93 Приймання в експлуатацію газопроводу - вводу:
на об'єкт 1 об'єкт 217,91 43,58
94 Приймання в експлуатацію розподільного газопроводу:
на об'єкт 1 об'єкт 285,79 57,16
95 Приймання в експлуатацію газорегуляторного пункту (ГРП):
на об'єкт 1 ГРП 335,28 67,06
96 Приймання в експлуатацію шафового реуляторного пункту (ШРП):
на об'єкт 1 ШРП 160,17 32,03
випробування на міцність, герметичність   (при необхідності) 1 ШРП 135,75 27,15
97 Приймання в експлуатацію коректорів або електронних обчислювачів об’єму газу:
 - по м. Львову 1 об’єкт 347,63 69,53
- з врахуванням затрат часу на доїзд та повернення на відстані до 50 км 1 об’єкт 389,52 77,90
- з врахуванням затрат часу на доїзд та повернення на відстані від 50км до 100 км 1 об’єкт 441,88 88,38
  - з врахуванням затрат часу на доїзд та повернення на відстані більше  100 км 1 об’єкт 494,23 98,85
98 Видача технічних умов на газифікацію  індивідуальних ж/б , які належать громадянам на правах особистої власності (точка забезпечення потужності-точка приєднання) 1 об’єкт 241,50 48,30
Погодження проектно - технічної документації на відповідність технічним умовам на газифікацію індивідуальних житлових будинків, які належать громадянам на правах особистої власності (точка забезпечення потужності-точка приєднання) 1 об’єкт 85,94 17,19
  Видача технічних умов на газифікацію  індивідуальних ж/б , які належать громадянам на правах особистої власності (точка приєднання-об'єкт замовника) 1 об’єкт 42,94 8,59
Погодження проектно - технічної документації на відповідність технічним умовам на газифікацію індивідуальних житлових будинків, які належать громадянам на правах особистої власності (точка приєднання-об'єкт замовника) 1 об’єкт 85,94 17,19
99 Видача технічних умов на газифікацію промислових об’єктів та промислових котелень (точка забезпечення потужності-точка приєднання) 1 об’єкт 2015,56 403,11
  Погодження проектно - технічної документації на відповідність технічним умовам на газифікацію промислових об'єктів та промислових котелень (точка забезпечення потужності-точка приєднання) 1 об’єкт 290,48 58,10
Видача технічних умов на газифікацію промислових об’єктів та промислових котелень (точка приєднання-об'єкт замовника) 1 об’єкт 191,67 38,33
Погодження проектно - технічної документації на відповідність технічним умовам на газифікацію промислових об'єктів та промислових котелень (точка приєднання-об'єкт замовника) 1 об’єкт 290,48 58,10
100 Видача технічних умов на газифікацію с/г, комун.-побутових підприємств, бюджетних установ та організацій , багатоквартирних ж/б, дахових паливних із споживанням газу до 16м3/год. (точка забезпечення потужності-точка приєднання) 1 об’єкт 623,52 124,70
Погодження проектно - технічної документації на відповідність технічним умовам на газифікацію  с/г, комун.-побутових підприємств, бюджетних установ та організацій , багатоквартирних ж/б, дахових паливних із споживанням газу до 16м3/год. (точка забезпечення потужності-точка приєднання 1 об’єкт 133,29 26,66
Видача технічних умов на газифікацію с/г, комун.-побутових підприємств, бюджетних установ та організацій , багатоквартирних ж/б, дахових паливних із споживанням газу до 16м3/год. (точка приєднання-об'єкт замовника) 1 об’єкт 50,01 10,00
Погодження проектно - технічної документації на відповідність технічним умовам на газифікацію с/г, комун.-побутових підприємств, бюджетних установ та організацій , багатоквартирних ж/б, дахових паливних із споживанням газу до 16м3/год. (точка приєднання-об'єкт замовника) 1 об’єкт 133,29 26,66
101 Видача технічних умов на газифікацію с/г, комун.-побутових підприємств, бюджетних установ та організацій , бугатоквартирних ж/б, дахових котелень із споживанням газу більше 16м3/год. (точка забезпечення потужності-точка приєднання) 1 об’єкт 840,14 168,03
Погодження проектно - технічної документації на відповідність технічним умовам на газифікацію с/г, комун.-побутових підприємств, бюджетних установ та організацій, багатоквартирних ж/б , дахових котелень із споживанням газу більше 16м3/год. (точка забезпечення потужності-точка приєднання) 1 об’єкт 175,48 35,10
Видача технічних умов на газифікацію с/г, комун.-побутових підприємств, бюджетних установ та організацій , бугатоквартирних ж/б, дахових котелень із споживанням газу більше 16м3/год. (точка приєднання-об'єкт замовника) 1 об’єкт 60,86 12,17
  Погодження проектно - технічної документації на відповідність технічним умовам на газифікацію с/г, комун.-побутових підприємств, бюджетних установ та організацій, багатоквартирних ж/б , дахових котелень із споживанням газу більше 16м3/год. (точка приєднання-об'єкт замовника) 1 об’єкт 175,48 35,10
102 Видача технічних умов на газифікацію населених пунктів, кварталів забудови або окремих вулиць , будівництво розподільчих газопроводів 1 об’єкт 1303,44 260,69
  Погодження проектно - технічної документації на відповідність технічним умовам на газифікацію населених пунктів, кварталів забудови або окремих вулиць, будівництво розподільчих  газопроводів 1 об’єкт 255,15 51,03
103 Видача технічних умов на встановлення газових приладів (проточний або ємкісний водонагрівач, опалювальний котел або апарат газовий, газовий конвектор, опалювальна піч та інші) на газифікованих об’єктах 1 об’єкт 130,37 26,07
  Погодження проектно - технічної документації на відповідність технічним умовам на встановлення газових приладів (проточний або ємкісний водонагрівач, опалювальний котел або апарат газовий, газовий конвектор, опалювальна піч та інші) 1 об’єкт 47,48 9,50
104 Видача технічних умов на облаштування вузлів обліку коректором (обчислювачем) об'єму газу з врахуванням затрат на доїзди та повернення -                                           по м.Львову 1 об’єкт 243,81 48,76
105 Видача технічних умов на облаштування вузлів обліку коректором (обчислювачем) об'єму газу з врахуванням затрат на доїзди та повернення -                                           на відстань до 50км 1 об’єкт 292,79 58,56
106 Видача технічних умов на облаштування вузлів обліку коректором (обчислювачем) об'єму газу з врахуванням затрат на доїзди та повернення -                                           на відстань від 50км до 100км 1 об’єкт 353,50 70,70
107 Видача технічних умов на облаштування вузлів обліку коректором (обчислювачем) об'єму газу з врахуванням затрат на доїзди та повернення -                                           на відстань більше 100км 1 об’єкт 414,16 82,83
108 Погодження проектно - технічної документації на відповідність технічним умовам при облаштуванні вузлів обліку коректором (обчислювачем) об'єму газу 1 об’єкт 96,49 19,30
109 Видача технічних умов на вимірювальний комплекс обліку газу з врахуванням затрат на доїзди та повернення -                                           по м.Львову 1 об’єкт 292,07 58,41
110 Видача технічних умов на вимірювальний комплекс обліку газу з врахуванням затрат на доїзди та повернення -                                           на відстань до 50км 1 об’єкт 341,05 68,21
111 Видача технічних умов на вимірювальний комплекс обліку  газу з врахуванням затрат на доїзди та повернення -                                           на відстань від 50км до 100км 1 об’єкт 401,75 80,35
112 Видача технічних умов на вимірювальний комплекс обліку  газу з врахуванням затрат на доїзди та повернення -                                           на відстань більше 100км 1 об’єкт 462,42 92,48
113 Погодження проектно - технічної документації на відповідність технічним умовам на вимірювальний комплекс обліку  газу 1 об’єкт 145,50 29,10
114 Видача технічних умов на реконструкцію вузла обліку газу з врахуванням затрат на доїзди та повернення -                                           по м.Львову 1 об’єкт 237,23 47,45
115 Видача технічних умов на реконструкцію вузла обліку обліку газу з врахуванням затрат на доїзди та повернення -                                           на відстань до 50км 1 об’єкт 286,21 57,24
116 Видача технічних умов на реконструкцію вузла обліку  газу з врахуванням затрат на доїзди та повернення -                                           на відстань від 50км до 100км 1 об’єкт 346,92 69,38
117 Видача технічних умов на реконструкцію вузла обліку  газу з врахуванням затрат на доїзди та повернення -                                           на відстань більше 100км 1 об’єкт 407,58 81,52
118 Погодження проектно - технічної документації на відповідність технічним умовам на реконструкцію вузла обліку  газу 1 об’єкт 90,66 18,13
119 Виготовлення проекту на газифікацію житлового будинку (без вводу) 1 проект 1063,87 212,77
120 Виготовлення проекту на газифікацію житлового будинку (з вводом) 1 проект 1182,05 236,41
121 Виготовлення проекту на реконструкцію газової мережі з встановленням приладу без відводу продуктів згорання 1 проект 388,34 77,67
122 Виготовлення проекту на реконструкцію газової мережі з встановленням приладу з відводом продуктів згорання 1 проект 582,52 116,50
123 Виготовлення проекту на заміну вводу 1 проект 107,23 21,45
124 Перепогодження проектної документації без змін  1 проект 46,62 9,32
125 Виготовлення проекту на  коректор  для промисловості 1 проект 1553,38 310,68
126 Ремонт шахтних інтерферометрів типу ШІ
- 1-го ступеня складності 1 шт 108,48 21,70
-2-го ступеня складності 1 шт 346,74 69,35
-3-го ступеня складності 1 шт 494,37 98,87
127 Ремонт будинкового регулятора тиску в умовах РММ 1 регулятор тиску 154,87 30,97
128 Технічне обслуговування будинкового регулятора тиску 1 регулятор тиску 7,66 1,53
129 Заміна будинкового регулятора тиску 1 регулятор тиску 55,82 11,16
130 Технічне обстеження шляхом обходу газопроводів терміном експлуатації до 20р , які знаходяться на балансі споживачів 100м газопроводу 2,12 0,42
131 Технічне обстеження шляхом обходу газопроводів терміном експлуатації від 20р.до 30р , які знаходяться на балансі споживачів 100м газопроводу 2,84 0,57
132 Технічне обстеження шляхом обходу газопроводів терміном експлуатації більше 30р , які знаходяться на балансі споживачів 100м газопроводу 3,44 0,69
133 Вартість навчання осіб відповідальних за безпеку експлуатації побутового газового обладнання установ і організації на 1 слухача за курс навчання 1 слухач 193,80 38,76

    Примітка:
  1. Вартість матеріальних ресурсів з нарахуванням транспортно-заготівельних витрат і заготівельно-складських витрат, враховувати згідно норм списання і фактичних цін на матеріали.
  2. Відшкодування транспортних витрат, вартості машин і механізмів проводиться додатково згідно фактично затраченого часу та фактичного пробігу автомобіля за поточними цінами.
  3. Вартість робіт, яку здійснює регіональне відділення Держстандарту, враховувати додатково згідно договірної ціни.
  4. Даний прейскурант не застосовувати для виконання робіт по новому будівництву.

 

Метою Закону України «Про доступ до публічної інформації» є забезпечення прозорості та відкритості суб’єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.
Цей Закон не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
 
 
 
ПОРЯДОК СКЛАДАННЯ, ПОДАННЯ ЗАПИТУ НА ОТРИМАННЯ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
 
Надання публічної інформації ПАТ «Львівгаз» здійснюється у відповідь на запит на отримання публічної інформації.
З метою спрощення процедури оформлення запитів на інформацію пропонуємо подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію.
Запит на інформацію має містити:
       1) ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є;
       2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
       3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Для оформлення запиту на отримання публічної інформації:
письмово: ПАТ «Львівгаз», 79039, м. Львів, вул. Золота, 42 (на конверті вказувати «Публічна інформація»);
по телефону/факсом - (032) 233 -43-74;
Форми для подання запиту на отримання публічної інформації в письмовому вигляді:
       від фізичної особи (зразок);
       від юридичної особи (зразок);
       від об’єднання громадян без статусу юридичної особи (зразок).
 
РОЗПОРЯДНИКИ ІНФОРМАЦІЇ  
 
Розпорядниками інформації для цілей цього Закону згідно зі ст. 13 визнаються:  
 1) суб’єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб’єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов’язковими для виконання;  
 2) юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів, бюджету Автономної Республіки Крим, - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів;  
 3) особи, якщо вони виконують делеговані повноваження суб’єктів владних повноважень згідно із законом чи договором, включаючи надання освітніх, оздоровчих, соціальних або інших державних послуг, - стосовно інформації, пов’язаної з виконанням їхніх обов’язків;  
 4) суб’єкти господарювання, які займають домінуюче становище на ринку або наділені спеціальними чи виключними правами, або є природними монополіями, - стосовно інформації щодо умов постачання товарів, послуг та цін на них.  
 
ПРАВА ГРОМАДЯН, ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ
«ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ»
 
Відповідно до статті 5. Забезпечення доступу до інформації
 1. Доступ до інформації забезпечується шляхом:
 1) систематичного та оперативного оприлюднення інформації:
 в офіційних друкованих виданнях;
 на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет;
 на інформаційних стендах;
 будь-яким іншим способом;
 2) надання інформації за запитами на інформацію.
Відповідно до статті 6. Публічна інформація з обмеженим доступом
 1. Інформацією з обмеженим доступом є:
 1) конфіденційна інформація;
 2) таємна інформація;
 3) службова інформація.
 2. Обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до закону при дотриманні сукупності таких вимог:
 1) виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров’я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;  
 2) розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам;
 3) шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.
 3. Інформація з обмеженим доступом має надаватися розпорядником інформації, якщо він правомірно оприлюднив її раніше.  
 4. Інформація з обмеженим доступом має надаватися розпорядником інформації, якщо немає законних підстав для обмеження у доступі до такої інформації, які існували раніше.  
 5. Не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. При дотриманні вимог, передбачених частиною другою цієї статті, зазначене положення не поширюється на випадки, коли оприлюднення або надання такої інформації може завдати шкоди інтересам національної безпеки, оборони, розслідуванню чи запобіганню злочину.  
 6. Не належать до інформації з обмеженим доступом декларації про доходи осіб та членів їхніх сімей, які:  
 1) претендують на зайняття чи займають виборну посаду в органах влади;  
 2) обіймають посаду державного службовця, службовця органу місцевого самоврядування першої або другої категорії.  

 7. Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.  

Згідно зі статтею 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право оскаржити:

       1) відмову в задоволенні запиту на інформацію;
       2) відстрочку задоволення запиту на інформацію;
       3) ненадання відповіді на запит на інформацію;
       4) надання недостовірної або неповної інформації;
       5) несвоєчасне надання інформації;
       6) невиконання розпорядниками обов’язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону;
       7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.
 
ВІДМОВА ТА ВІДСТРОЧКА В ЗАДОВОЛЕННІ ЗАПИТУ НА ОТРИМАННЯ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
 
Відповідно до статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»:
1.  Розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:
        1) розпорядник інформації не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;
        2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 цього Закону;
        3) особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 Закону фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком;
        4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону.
2. Відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.
3. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
4. У відмові в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:
        1) прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;
        2) дату відмови;
        3) мотивовану підставу відмови;
        4) порядок оскарження відмови;
        5) підпис.
5. Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в письмовий формі.
6. Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені цим Законом строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
7. У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:
        1) прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;
        2) дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку;
        3) причини, у зв’язку з якими запит на інформацію не може бути задоволений у встановлений цим Законом строк;
        4) строк, у який буде задоволено запит;
        5) підпис.
 
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ РОЗПОРЯДНИКА ІНФОРМАЦІЇ АБО БЕЗДІЯЛЬНОСТІ
 
Згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на запит має бути надано не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.
Відповідно до статті 23 Закону «Про доступ до публічної інформації», рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.
Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.
 
ФОРМИ ДЛЯ ПИСЬМОВОГО ПОДАННЯ ЗАПИТУ НА ОТРИМАННЯ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ:

Форма для подання запиту на отримання публічної інформації  від об’єднання громадян без статусу юридичної особи в письмовому вигляді

Розпорядник інформації                                   ПАТ «Львівгаз»
                                                                               вул. Золота, 42
                                                                               м. Львів, 79039
 
ЗАПИТ
на отримання публічної інформації
 
Найменування,  поштова адреса, адреса електронної пошти, номер телефону запитувача(об’єднання громадян без статусу юридичної особи)
 
 
Вид, назва, реквізити, зміст документа, що запитується
 
 
 
або
 
Загальний опис інформації, що запитується
 
 
(Загальний опис необхідної інформації)
 
Прошу надати відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати:
Поштою
 
(Вказати поштову адресу)
 
Факсом
 
(Вказати номер факсу)
Електронною поштою
 
(Вказати e-mail)
 
Необхідне підкреслити
Контактний телефон запитувача
 
Прізвище,ім’я, по батькові та підпис керівника (представника керівника) запитувача
 
Дата запиту, підпис
 
 
 

Форма для подання запиту на отримання публічної інформації від юридичної особи в письмовому вигляді

Розпорядник інформації                                   ПАТ «Львівгаз»
                                                                               вул. Золота, 42
                                                                               м. Львів, 79039
 
ЗАПИТ
на отримання публічної інформації
 
Найменування,  поштова адреса, адреса електронної пошти, номер телефону запитувача (юридичної особи)
 
 
Вид, назва, реквізити, зміст документа, що запитується
 
 
 
або
 
Загальний опис інформації, що запитується
 
 
 
 
 
(Загальний опис необхідної інформації)
 
Прошу надати відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати:
Поштою
 
(Вказати поштову адресу)
 
Факсом
 
(Вказати номер факсу)
Електронною поштою
 
(Вказати e-mail)
 
Необхідне підкреслити
Контактний телефон запитувача
 
Посада, прізвище,ім’я, по батькові та підпис представника запитувача
 
Дата запиту, підпис
 
 
 

Форма для подання запиту на отримання публічної інформації від фізичної особи в письмовому вигляді

Розпорядник інформації                                   ПАТ «Львівгаз»
                                                                               вул. Золота, 42
                                                                               м. Львів, 79039
 
ЗАПИТ
на отримання публічної інформації
 
 
 
 
(Загальний опис необхідної інформації)
 
Прошу надати відповідь у визначений законом термін. Відповідь надати:
(Вказати поштову адресу)
 
(Вказати номер факсу)
(Вказати e-mail)
 
Необхідне підкреслити
 
 
 
 
 

 



ЗАПИТ
на отримання публічної інформації


Прізвище, ім'я та по-батькові
Поштова адреса, адреса електронної пошти, номер телефону запитувача

Назва організації або об'єднання громадян
(для юридичних осіб)
Посада
Вид, назва, реквізити, зміст документа, що запитується
або
Загальний опис інформації, що запитується
Прошу надати мені відповідь електронною поштою:
скільки буде 8+5 ?
(роботи рахувати не вміють)

        Перелік документів, необхідних для надання технічних умов на газифікацію житлових, громадських будинків, об’єктів виробничого призначення.

1. Заява на ім’я голови правління, в якій повинні міститися такі дані:
  • найменування, місцезнаходження, адреса та інші характеристики об’єкта (кількість поверхів, тощо);
  • мета отримання технічних умов (нове будівництво, реконструкція, збільшення споживання газу, встановлення додаткового обладнання, тощо);
  •  на які цілі використовується природний газ;
  • потрібна максимальна годинна витрата газу (для населення – потрібне газо-споживаюче обладнання, опалювальна площа);
  • можливе масове перебування людей у одному приміщенні (при газопостачанні окремих категорій громадських будинків, що регламентується вимогами ДБН В.2.5-20-2001 «Газопостачання»);
  •  інша інформація.
2. Копія документа, який підтверджує право власності на земельну ділянку (якщо замовник є власником земельної ділянки) та дозвіл на виконання робіт на зазначеній ділянці, виданий виконавчим органом місцевої влади, або копія договору купівлі-продажу чи інший документ, який підтверджує право власності (оренди) на об’єкт, що підлягає газифікації.
 
3. Копія Рішення місцевої влади про погодження місця розташування об’єкта газопостачання на зазначеній ділянці (якщо замовник не є власником земельної ділянки).
 
4. Копію ситуаційного плану відповідної території.
 
5. Копія технічного паспорта (для існуючих приватних будинків, квартир).
 
6. Робочий проект (архітектурно-будівельна частина для нового будівництва).
 
7. Рішення місцевої влади на переведення житлових квартир в категорію нежитлових , або нежитлових - в житлові при реконструкції приміщень.
 
8. Дозвіл власника газових мереж, до яких планується підключення об’єкту, складений в установленому порядку (в разі підключення до газових мереж, які не знаходяться на балансі ПАТ «Львівгаз»).
 
9. Опитувальний лист проектної організації.


Бланки заяв

   Крокуючи вузенькими вулицями старовинного Львова не багатьох приверне увагу будинок на вулиці Газовій, але саме з нього 150 років назад розпочалася історія першого газового заводу України, історія газового господарства Львівщини.
   У 1856 році між представництвом королівського столичного міста Львів та німецьким континентальним Товариством міста Дессау було укладено контракт на будівництво газового підприємства (газовні) і освітлення міста світильним газом. Для його будівництва магістрат виділив частину старого торговища худобою неподалік вулиці Сонячної (нині вул.Куліша). Вулиця, де розташувалась ця будова, відтоді носить назву Газова.
   Газовню було введено в експлуатацію 1 вересня 1858 року і, згідно контракту, Товариство мало виключне право на постачання газу гміні Львова та приватним особам протягом 25 років, після чого місто або купувало газовню у Товариства за ціною 16-ти кратної ренти, або продовжувало контракт ще на 15 років. Згідно до умов контракту газовня в 1898 році безоплатно переходила у власність міста.
   У Львові до 1858 року для освітлення вулиць використовувались ліхтарі з лоєвими свічами або лампами, які застосовували ріпакову, конопляну або букову олію.
   Газовня ж виробляла світильний газ із кам”яного вугілля, яке привозилось із Пруського селища Жабно. Окрім газу отримувались і такі цінні побічні продукти, як кокс, смола, аміак, нашатирний спирт.
   За сорок років (з 1858 по 1898 рік) німецьким Товариством було прокладено 40 км підземних чавунних газопроводів в центрі міста і до головного залізничного вокзалу, від яких постачались газом 815 вуличні ліхтарі. Були освітлені найбільші громадські установи: ратуша, прокуратура, театри, музеї, школи, готелі, банки, політехніка, залізниця, фірми, товариства, а також приватні споживачі.
   В 1894 році всі вуличні ліхтарі були переведені на світильники із сіточками Ауера, які збільшували силу світла і значно зменшували споживання газу.
   Львівська газовня мала свою лабораторію, де за допомогою спеціальних приладів і обладнання перевірялась якість газу.
   З переходом у 1898 році газового заводу у власність міського муніціпалітету почалися роботи по його реконструкції і будівництву нових ретортових печей і газозбірників, механізації ряду робіт, що дало можливість розширити газову мережу і збільшити чисельність газових ліхтарів.    На посаду першого директора газовні в цьому ж році було призначено інженера Адама Теодоровича, який пропрацював до 1920 року.
   В 1901 році було введено в дію газовий завод у м.Стрий, в 1910 році – у м.Дрогобич.
   Напередодні Першої світової війни поблизу Дашави під час бурильних робіт, які проводила одна з німецьких фірм у пошуках калійної солі, було відкрите родовище газу, але до 1918 року бурильні роботи не проводились. За роки війни в місті було знищено більшість ліхтарних стовпів, ламп, засклення і сіточок Ауера.
   По закінченні Першої світової війни підприємством було побудовано фабрику по випуску згущеної аміачної води, аміаку, нашатирного спирту і фабрики по переробці післягазової мазі.
   У 1921 році після поновлення бурильних робіт в Дашаві нова свердловина дала потужний фонтан прикарпатського газу, Дашава стала матір”ю українського блакитного палива. Почався новий етап в розвиту газової промисловості Львівщини. З Дашави почали простягатися перші нитки газопроводів: Дашава-Стрий (14,4 км, 1921р.), Стрий-Дрогобич (1924р.), Дашава-Стебник (1925р.).
   З розвитком газової промисловості у нашому краї виникла потреба у створенні Окружного управління мір і майстерень по випуску вимірювальних приладів і газової апаратури. Починаючи з 1923р. майстерні Яна Буяка почали випускати газоміри, тягонапороміри, газові лічильники. Окрім приладів місцевого виробництва широко використовувались німецькі, австрійські і польські газові лічильники та інші контрольно-вимірювальні прилади.
   В цей же час почали створюватись акціонерні спілки і товариства по видобутку природного газу, будівництву трубопроводів і продажу газу споживачам, серед ячких було і АТ “Газоліна”, з яким міська газовня підтримувала тісні стосунки.
   В 1929 році було прокладено газопровід Дашава - Львів (68 км), розпочато будівництво газо-розподільної і вимірювальної станцій, газопроводів у м.Львів, укладено першу угоду Львівської управи з АТ “Газоліна” про прокладання газопрододу до газового заводу і постачання його природним газом.
   У міжвоєнний період львівська газовня значно розширилась, з”явились новобудови, власна промислова колія на залізничній станції Львів-Підзамче-Різниця, магазин на вул.Хоринщизни,6 (нині вул.Чайковського) по продажу побутових газових приладів і веденню пропаганди по їх безпечному користуванню.
   В 1939 році на базі АТ “Газоліна” було створено Стрийське експлуатаційне управління наркомату нафтової промисловості СРСР.
   З квітня 1940 року у Львові почав діяти союзний трест “Укргаз”, а в середині 1940р. на базі міського газового підприємства утворився трест “Львівгаз”, який у 1941 році був реорганізований в Львівський газовий завод, першим керуючим якого став головний інженер Півонський Еміль Михайлович, який пропрацював на цій посаді до 1946р.
   Саме в той період було прокладено унікальний магістральний газопровід Дашава - Київ, по трасі якого було споруджено 230 переходів через річки, озера, болота, залізничні і шосейні колії.
   У роки Другої світової війни газова промисловість Львіщини працювала в основному на військові потреби. Відходячи, німецька армія підірвала газопроводи на переходах і мостах у 14 пунктах, пошкодила газорозподільні станції. Але після німецької окупації газзаводу дісталась у власність газонаповнювальна станція на 2 компресори виробництва фірми “Демаг”, в СРСР таких станцій не було, тому спеціалісти Діпрогазу з Москви знімали креслення цієї станції для подальшого використання.
   22 липня 1947р. постановою Львівського міськвиконкому Львівський газовий завод було реорганізовано в трест “Львівгаз” з підпорядкуванням міськвиконкому, до складу якого входили: Львівський газовий завод, завод по ремонту і виготовленню газової апаратури “Львівгаз-апарат”, Управління місцевої газової мережі, міська контора по експлуатації й газозбуту із 4-ма філіями, міська будівельна контора “Львігаззбут”, відділ робітничого постачання.
   В 1952 році з метою газифікації сільської місцевості та м.Львова при тресті “Львівгаз” створю-ється ремонтно-будівельне управління.
   13 серпня 1955р. трест Львівгаз” було реорганізовано в обласний трест “Львівгаз” з підпорядку-ванням відділу комунального господарства Львівського облвиконкому, він прийняв на обслуговуван-ня все газове господарство двох областей – Львівської і бувшої Дрогобицької.
   З 1956 року почалася газифікація області зрідженим газом.
   В 1960р. газове господарство тресту розподіляється на чотири одиниці: Львівську, Стрийську, Дрогобицьку і Бориславську. В травні цього ж року в м.Дрогобич організовується міжрайонна контора скрапленого газу.
   В травні 1961р. трест “Львівгаз” переїхав на нову базу по вул.Золотій,42, де, після ряду добудов і реконструкцій, функціонує по сьогоднішній день.
   В 1961 році тресту “Львівгаз” передаються у підпорядкування всі промислові і побутові газопроводи області.
   В 1975 році ліквідовується Дрогобицька і створюється Львівська міжрайонна контора зрідженого газу у м.Львів.
   В 1975р. обласний трест “Львівгаз” було реорганізовано у виробниче об”єднання “Львівгаз”, а в 1992р. - перейменовано в державне підприємство по газопостачанню та газифікації. Починаючи з 1963р. і по 1990р. начальником “Львівгазу” був Березовський Іван Григорович, а з 1 липня 1990р. на посаду начальника ВО “Львівгаз” було призначено Шевціва Михайла Степановича.
   В 1994р. на базі ДП “Львівгаз” було створено відкрите акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації “Львівгаз” і призначено першим головою правління Шевціва М.С., який в квітні 1997р. на перших загальних зборах акціонерів був обраний головою правління.
   З 8 листопада 2004р. обов”язки голови правління виконував Зленко Володимир Володимирович, а з 24 квітня 2005р. – Марчук Василь Дмитрович.
   5 листопада 2005 року на загальних зборах акціонерів Марчука Василя Дмитровича було обрано головою правління ВАТ “Львівгаз”.
    18 листопада 2010 р. відкрите акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Львівгаз» рішенням загальних зборів акціонерів перейменовано у публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Львівгаз».
        Виконуючим обов’язки голови правління з 6 грудня 2010 р. став Вольський Валентин Володимирович.

       На сьогодні ПАТ «Львівгаз» – це підприємство, яке займається постачанням і транспортуванням  природного та зрідженого газу до мешканців Львівщини, до його складу  входить головне підприємство та двадцять одна філія, окрім того дочірне підприємство «Газ-сервіс», санаторій «Арніка» та пансіонат «Бадьорість». «Львівгаз» має розгалужену систему газорегуляторних пунктів (ГРП), підземних та надземних мереж, до яких підключені населення, комунально-побутові та промислові споживачі газу Львівської області.

 

        ВАТ «Львівгаз» пропонує незабутній відпочинок. Товариство має чудово обладнані бази відпочинку та оздоровлення: санаторій «Арніка», пансіонат «Бадьорість», бази відпочинку «Вогник» та «Світязь-центр».
       Пансіонат «Бадьорість» розташований неподалік від Львова у мальовничому куточку курортного селища Шкло Яворівського району Львівської обл., в хвойному лісовому масиві Розточчя. До його складу  входять: адміністративний корпус (медична частина); три житлових будинки, їдальня (банкетний зал), кафе-бар, сауна (басейн, більярд, кімнати відпочинку). Тут все створене для Вашого комфортного відпочинку: спортивні споруди (футбольне поле, волейбольна, баскетбольна площадки) та ігрові споруди для дітей (гойдалки, каруселі та інше), до послуг гостей сауна з басейном, більярдний зал, екскурсії, зимова і літня риболовля, а восени – грибний сезон.
      Щороку пансіонат «Бадьорість», приймає на оздоровлення близько 700 дітей віком від 8 до 14 років. Лікувальний пансіонат «Бадьорість» відкритий не лише для дітей працівників ВАТ «Львівгаз», але і для всіх бажаючих малюків.
 
 
        Дітям організовано 5-разове харчування дієтичного спрямування, з профілактичною метою дітям призначається лікувальна вода «Нафтуся-Шкло», яка за своєю дією аналогічна «Трускавецькій». Лікувальний ефект її проявляється в ліквідації застійних явищ в жовчних шляхах, збільшує діурез, зменшує запальні явища в сечостатевій системі, виводить дрібні камінці з нирок із сечоводів, нормалізує порушений мінеральний обмін, виводить радіонукліди.
 
 
 
       Віддаленість від міст та будь-яких виробництв в радіусі 7 км забезпечує чистоту повітря, яке насичене озоном, мікроелементами, ефірними маслами, фітонцидами.  Дихати ними легко і вільно.
 
         Кожна дитина приймає 10 сеансів масажу. Змістовне культурно-масове дозвілля (спортивні змагання, рухові ігри, екскурсії, показ театральних вистав, дискотеки, туристичні походи, організація різноманітних конкурсів, національно патріотичне виховання, призове заохочення, нагородження грамотами) подобається і захоплює дітей.
         За підсумками роботи минулого року Львівські профспілки визнали дитячий пансіонат «Бадьорість» найкращим в області. Під час виїзного засідання виконкому об’єднаних профспілок Львівської області, на якому було підбито підсумки оздоровлення дітей, пансіонат «Бадьорість» з курорту «Шкло» було визнано найкращим на Львівщині.

 

        Санаторій «Арніка» розташований в мальовничому куточку паркової зони, всесвітньо відомої перлини Прикарпаття, бальнеологічного курорту Трускавець.
            Сьогодні санаторій «Арніка» – це сучасний комплекс, який забезпечує необхідне діагностичне обстеження та лікувальні процедури, зокрема працюють озокеритне відділення, ванне відділення, кабінети фізіотерапії кишкових зрушень, гідропатії, масажу, клінічна лабораторія, стоматологічний кабінет. Прийом хворих проводять висококваліфіковані лікарі: терапевт, уролог, стоматолог, лікар УЗД.
 
 
        В санаторії працює дієтична їдальня з попереднім замовленням страв. До послуг відпочивальників сауна, більярдна, кафе. Сюди часто приїжджають з концертами фольклорні ансамблі Галичини.
           У 2007 р. почало працювати відділення санаторію «Арніка» в Моршині на 12 місць. Лікування та харчування здійснюється на базі санаторію «Моршинський», який підпорядковується Державному управлінню справами при Президенті України.
          Санаторій «Арніка» є одним з кращих санаторно-курортних закладів курорту Трускавець. Колектив санаторію, на чолі з головним лікарем М. П. Мацько, забезпечує обслуговування відпочивальників на високому рівні, націлений на всебічне забезпечення потреб відпочиваючих у якісному медичному обслуговуванні. За результатами рейтингу курортних установ України, на основі незалежних опитувань, проведених Кримським інститутом курортної індустрії «Лігма», санаторій «Арніка» зайняв перше місце за підсумками 2007 р.

 

        Відпочивати на Шацьких озерах приємно та зручно. ВАТ «Львівгаз» пропонує відпочинок  базі відпочинку «Світязь-Центр». База розташована на березі озера Світязь в урочищі Гряда. У літню пору року тут можна цікаво та приємно провести час часу.
      Тиша, спокій, широке плесо озера «Світязь», чисте повітря хвойних лісів заряджають енергією і змивають щоденні турботи. Кришталево-чиста вода Світязя приваблює людей з усіх куточків України.
 
 
 
       
 
        Працівники ВАТ «Львівгаз» мають можливість відпочити і в мальовничих Карпатах на базі відпочинку «Вогник» (Верхнє Синєвидне).
Літній відпочинок в Карпатах – ідеально підходить і для активного відпочинку, і для тих, хто надає перевагу спокійному відпочинку, спостерігаючи за фантастичні гірські пейзажі та насолоджуючись чистим гірським повітрям.
 


 

 

  ВАТ “Львівгаз” виконує роботи по ремонту газових мереж. 

  - Заміна та ремонт газових кранів та засувок.
  - Відключення та заглушка  газопроводів та газопроводів-вводів.
  - Поточний ремонт та заміна газопроводів, газопроводів- вводів або їх ділянок.
  - Поновлення ізоляційного покриття на підземних газових мережах.
  - Ремонт та заміна газових приладів та обладнання.

  Ремонтно-механічна майстерня ВАТ «Львівгаз» виконує роботи
  по ремонту газових колонок типу: ГВА-3; ВПГ-18; ВПГ-23.

  - ремонт теплообмінника,
  - ремонт теплообмінника з заміною нижньої секції,
  - ремонт газової частини,
  - ремонт водяної частини (редуктора), 
  - ремонт водяної частини з заміною верхньої і нижньої кришок, 
  - ремонт пальника,
  - заміна пальника.

   Ціни та тарифи на природний газ затверджені такими нормативними документами:
  • постанова Національної комісії регулювання електроенергетики України (НКРЕ) від 13.07.2021 р. № 812 «Про затвердження роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб населення, Міжнародного дитячого центру «Артек» і Українського дитячого центру «Молода гвардія» (зареєстрована у Міністерстві юстиції України 13.07.2021 р. за № 507/17802),
  • постанова НКРЕ від 28.12.2011р. № 131 «Про встановлення тарифів на транспортування та постачання природного газу»,
  • постанова НКРЕ від 28.12.2011р. № 154 «Про встановлення тарифів на транспортування природного газу розподільними трубопроводами та постачання природного газу за регульованим тарифом для ПАТ «Львівгаз», постанови НКРЕ від 29.07.2010р. № 944 «Про затвердження роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб релігійних організацій»,
  • постанова НКРЕ від 19.04.2012р. № 473 «Про внесення змін до постанови НКРЕ від 28.12.2011р. №131»,
  • постанова НКРЕ від 19.04.2022 р. № 444 «Про внесення змін до Постанови НКРЕ від 28.12.2021 р. № 154»,
  • постанова НКРЕ від 30.03.2022 р. № 348 «Про встановлення граничного рівня ціни на природний газ для установ та організацій, що фінансуються з державного і місцевих бюджетів»,
  • постанова НКРЕ України від 30.03.2022 р. № 349 «Про встановлення граничного рівня ціни на природний газ для промислових споживачів та інших суб’єктів господарювання»,
  • постанова НКРЕ від 13.07.2021 р. № 813 «Про затвердження граничного рівня ціни на природний газ для суб’єктів господарювання, які виробляють теплову енергію, у тому числі блочних (модульних) котелень, установлених на дахові та прибудованих»,
  • постанова НКРЕ від 29.07.2021 р. № 943 «Про затвердження ціни на природний газ для суб’єктів господарювання, які виробляють теплову енергію, що використовується для виробництва та надання релігійним організаціям послуг з опалення та гарячого водопостачання»,
  • постанова Кабінету Міністрів України від 16.06.2021 р. № 428 «Про ціни на природний газ, який використовується як пальне для забезпечення горіння Вічного вогню»,
  • норми Податкового кодексу України від 02.12.2021 р. із змінами, внесеними Законом України «Про внесення зміни до розділу XX Податкового кодексу України щодо застосування нульової ставки з податку на додану вартість» від 20.09.2021 р.

    ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР
про надання населенню послуг з газопостачання

  Відкрити
ВАТ «Львівгаз» виконує комплекс газомонтажних робіт «під ключ» що включає:

- видачу технічних умов на газифікацію;
- виготовлення проектно-кошторисної документації;
- виконання газомонтажних робіт:
- нова газифікація:
- газифікація житлових квартир та індивідуальних будинків;
- газифікація багатоповерхових житлових будинків;
- газифікація об’єктів комунально-побутового призначення, виробничих приміщень;
- газифікація населених пунктів, кварталів забудов.
- реконструкція газових мереж;
- прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів систем газопостачання.

Крім того ВАТ «Львівгаз» надає ряд додаткових послуг:

- антикорозійна ізоляція сталевих труб;
- технічний нагляд за будівництвом підземних газових мереж;
- виготовлення, встановлення, монтаж та налагодження ШРП та ГРП;
- будівництво установок електрохімічного захисту сталевих газопроводів від корозії.

 

Постановою НКРЕ від 26.03.2022 р. № 291 «Про встановлення ставок плати за стандартне приєднання до газових мереж на 2013 рік» затверджені розміри ставок плати за стандартне приєднання до газових мереж для Львівської області (ціни вказано без урахування ПДВ):

 
Регіон, область

Типорозмір лічильника газу, тип місцевості та тип газопроводу

G 1,6
G 2,5
G 4
G 6
G 10
міська місцевість
сільська місцевість
міська місцевість
сільська місцевість
міська місцевість
сільська місцевість
міська місцевість
сільська місцевість
міська місцевість
сільська місцевість
під земний
надземний
під земний
надземний
під земний
надземний
під земний
надземний
під земний
надземний
під земний
надземний
під земний
надзем
ний
під земний
надземний
під земний
надземний
під земний
надземний
Львівська
6990 грн.
6990 грн.
7250 грн.
7250
грн.
6990 грн.
6990
грн.
7250 грн.
7250
грн.
6990 грн.
6990
грн.
7250 грн.
7250
грн.
8210 грн.
8210
грн.
8650 грн.
8650
грн.
10250
грн.
10250
грн.
10770 грн.
10770 грн.
 

Ця Постанова набула чинності з дня її офіційного опублікування 

 


Вартість всіх газомонтажних робіт визначається індивідуально згідно однорівневої системи ціноутворення затвердженої Міністерством регіонального розвитку та будівництва України.

 

ВАТ «Львівгаз» виконує роботи по реконструкції внутрішніх та зовнішніх газових мереж, а саме:
- реконструкція та заміна підземних газових мереж;
- реконструкція внутрішніх газових мереж житлових квартир та будинків з підключенням опалювальних приладів до систем газопостачання;
- реконструкція внутрішніх газових мереж приміщень виробничого призначення, а також житлових квартир, переобладнаних під офіс, магазин та інше;
- встановлення побутових та промислових газових лічильників.
Перелік документів, необхідних для виконання робіт.

Газифікація житлових квартир та індивідуальних будинків:
1. Заява замовника (власника житлового будинку).
2. Дозвіл на проектування (рішення виконавчого комітету міської ради, розпорядження голови районної адміністрації, довідка селищної ради).
3. Копія технічного паспорта (поверховий план) (для існуючих будинків).
4. Робочий проект (архітектурно-будівельна частина) (для нового будівництва).
5. Дозвіл на підключення до газопроводу від його власника (особи або голови вуличного комітету, що будував вуличний газопровід) (при необхідності).
6. Акт розрізу димових і вентиляційних каналів (Форма №2) (видає ЖЕК або спеціалізована приватна установа).
 

Газифікація багатоповерхових житлових будинків:
1. Лист-заява від замовника.
2. Запит Департаменту містобудування і архітектури міста (для м. Львова).
3. Рішення виконавчого комітету (сільської, районної чи міської ради) про надання дозволу на проектно-вишукувальні роботи.
4. Викопіювання земельної ділянки (ситуаційний план).
5. Інженерна характеристика об’єкту (опитувальний лист).
6. Робочий проект (архітектурно-будівельна частина).


Газифікація об’єктів комунально-побутового призначення, приміщень виробничого призначення:
1. Лист-заява від замовника.
2. Запит Департаменту містобудування і архітектури міста (для м. Львова) (при новому будівництві).
3. Рішення виконавчого комітету (сільської, районної чи міської ради) про надання дозволу на проектно-вишукувальні роботи (при новому будівництві).
4. Викопіювання земельної ділянки (ситуаційний план) (при необхідності).
5. Інженерна характеристика об’єкту (опитувальний лист).
6. Робочий проект (архітектурно-будівельна частина) (для нового будівництва).
7. Копія технічного паспорта (поверховий план) (для існуючих споруд).


Газифікація населених пунктів, кварталів новобудов:
1. Лист-заява від замовника.
2. Запит Департаменту містобудування і архітектури міста (для м. Львова) (при новому будівництві).
3. Рішення виконавчого комітету (сільської, районної чи міської ради) про надання дозволу на проектно-вишукувальні роботи.
4. Викопіювання земельної ділянки (ситуаційний план).
5. Інженерна характеристика об’єкту (опитувальний лист).

Перелік документів, необхідних для виконання робіт.

Реконструкція внутрішніх газових мереж житлових квартир та будинків з підключенням опалювальних приладів до систем газопостачання:

1. Заява замовника (власника будинку, квартири).
2. Розпорядження виконавчого комітету на реконструкцію.
3. Дозвіл ЖЕКу на реконструкцію (для м. Львова).
4. Копія робочого проекту на реконструкцію (при реконструкції будівельної частини).
5. Поверховий план будинку або квартири.
6. Акт розрізу димових і вентиляційних каналів (Форма№2) (видає ЖЕК або спеціалізована приватна установа) (при встановленні приладів з відведенням продуктів згорання в димохід).


Реконструкція систем газопостачання приміщень виробничого призначення, (а також житлових квартир, переобладнаних під офіс, магазин та інше):
1. Лист-заява від замовника.
2. Документ на право власності чи дозвіл орендодавця.
3. Дозвіл на використання власних квартир у якості нежитлових приміщень (рішення виконавчого комітету міської ради, розпорядження голови районної адміністрації).
4. Технічний паспорт, якщо будівельна частина не змінюється, або затверджені проектні пропозиції на переобладнання квартири з переведенням у нежитловий фонд.

[ Назад | Початок | Вгору ]

Rambler's Top100