Чому інколи виникає невідповідність між фактичним показником газового лічильника та кінцевим показником у рахунку-квитанції на оплату за газ?
Правовідносини між ВАТ “Львівгаз” та споживачами регулюються спеціальною нормою права - „Правилами надання населенню послуг з газопостачання”, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України №2246 від 09.12.99р. із змінами (надалі Правила...).Відповідно до п.17 Правил…- зняття показань лічильників проводиться споживачем щомісяця. Газопостачальне підприємство має право контролювати правильність зняття показань та оформлення споживачем платіжних документів.
Нарахування за газ проводиться згідно показів газового лічильника та відповідно до «Методики розрахунків обсягів прогнозованого споживання природного газу населенням за наявності лічильника розрахунковим методом»,затвердженої наказом НАК «Нафтогаз Украни» від 04.10.2005р. №560 (надалі Методика).Оскільки показники газового лічильника знімаються в 20-тих числах місяця, тому розрахунок спожитого природного газу проводиться відповідно до Методики, тобто до спожитої кількості газу станом на число, коли були зняті показники газового лічильника, додається прогнозоване споживання газу до кінця місяця.
Також відповідно до п.13 Правил… – розрахунки за надані послуги з газопостачання можуть провадитися на підставі планових платежів з підсумковим розрахунком за період не більше одного року. У разі застосування планових платежів або безготівкової форми оплати газопостачальна організація періодично провадить перерахунок за фактично надані послуги з газопостачання та видає споживачеві рахунок.
Тому у випадку не повідомлення споживачем фактичного показника, нарахування за газ проводиться згідно авансових платежів. Проведення корекції можливе після створення доступу до помешкання для зняття фактичних показників лічильника.Контактний телефон вказано в рахунку-квитанції за газ.
Розмістив: Адміністрація | | |
|